Re: UWAGA !!! - kontrola legalnosci oprogramowania !

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 20 Nov 1997 - 18:50:45 MET

Bogdan Kwietniak <valusia_at_hotmail.com> wrote:
: Najzabawniejsze jest to, ze jesli komputer jest z np.1996 (ustawa weszla
: w 1994) to
: CALE oprogramowanie traktuja jako nielegalne! O ile mi wiadomo, wszelkie
: licencje programowe pozwalaja na przenoszenie programu z jednego kompa
: na drugi pod warunkiem skasowania starej. Wiec jesli np. zainstalowalem
: sobie Win3.11 na AT w 1993 i obecnie mam Pentiuma z Win3.11 to jest to
: jak najbardziej legalne, czyz nie?

No coz, na potwierdzenie legalnosci powinienes miec odpowiedni papier zwany
licencja.
W ilosci odpowiadajacej uzywanym, a lepiej do zainstalowanych,
programom.

J.

--
Jaroslaw Lis
| lis_at_ict.pwr.wroc.pl         | Institute of Engineering Cybernetics     |