z-files

Autor: Walenty Dariusz Florek (florek_at_bud.pcz.czest.pl)
Data: Thu 20 Nov 1997 - 18:29:22 MET

Cześć!
    Mam taki problem - dostałem program co się Matlab zowie (ver 5.0), ale
razem z nim biblioteki wszystkich toolbox-ów. Problem w tym, że setup nie
widzi tych plików i pomija je przy instalacji (część rozpakowywuje).
Chciałbym się dowiedzieć czym mogą być one spakowane (nie jest to ZIP i
chyba GZIP też nie), nigdzie nie ma rzadnego programu rozpakowującego. Jest
jeszcze taki plik setup.ini w którym są odnośniki do wszystkich tych
z-toolbox-ów, ale to są tylko cyferki i nic z nich nie można wywnioskować.
Jeżeli ktoś potrafiłby rozwiązać ten problem to prosiłbym o kontakt.
Pozdrawiam

Walenty Dariusz Florek
florek_at_bud.pcz.czest.pl
kerolf_at_polbox.com