Re: GLQuake i Helios 3D

Autor: Witold Stolarski (witek_at_gazeta.pl)
Data: Thu 20 Nov 1997 - 10:43:33 MET


Michal Malanowicz napisal(a):
#> Mam male pytanko do posiadaczy akceleratorow na kosciach 3dfx, a w
#> szczegolnosci Heliosa 3D.
#> Kupilem sobie niedawno taka karte, i gdy odpalilem GLQuake'a na ekranie
#> (oprocz tego co powinno byc) pojawiaja sie biale kropki, co wyglada
#> nieszczegolnie. Czasem znikaja, ale nie na dlugo. Czesto wylaza na pasku
#> informacyjnym u dolu ekranu.
#Siema.
#Zwiazane jest to z czestotliwoscia taktowania chipow 3Dfx. Mozliwe,
#ze dodales sobie linie SET SST_GRXCLK=57 w autoexecu, co
#by podkrecic karte i uzyskac lepszy framerate. Niestety Helios
#nie lubi, gdy sie go podkreca, wiec zalecana jest normalna czestotliwosc
#pracy chipow tzn. 50Mhz. Oszczedziles na karcie 3D i teraz
#masz babo placek. Monsterka da sie np. podkrecic bez zadnych
#krzakow na ekranie do 57Mhz a Pure3D do 60Mhz.
#Nie podkrecaj karty a wszystko powinno byc w normie.
#Michal Malanowicz
Prawdziwe w pierwszej, falszywe w drugiej czesci.
Monstera mozna podkrecic do 60 - dziala, sprawdzilem (wyzej sie nie
odwazylem). Righteous 3D dziala dobrze do 59. Rowniez sprawdzilem.

Wist

---
mailto:witek_at_gazeta.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:33:49 MET DST