Re: GLQuake i Helios 3D

Autor: Michal Malanowicz (michal_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 20 Nov 1997 - 16:10:51 MET

> Monstera mozna podkrecic do 60 - dziala, sprawdzilem (wyzej sie nie
> odwazylem). Righteous 3D dziala dobrze do 59. Rowniez sprawdzilem.

No wlasnie. Wiecej sie nie odwazyles... Ja Pure3D podkrecilem
do 75Mhz. Dzialalo (dodalem wlasne chlodzenie), ale gdybym
postawil herbate na chipach, to by sie zagotowala. Roznica
polega na tym, ze producent Monstera pozwala go podkrecic
do 57 (uzywajac driverow) a Pure3D do 60Mhz...

Masz wiec racje, ze nie oznacza to, ze sie wiecej nie da...

--
Michal Malanowicz
michal_at_waw.pdi.net