Przesylanie danych PC <-> Amiga (?)

Autor: Lukasz Piotr Piwowarski (lpiwowar_at_neutron.elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 19 Nov 1997 - 09:23:24 MET

Mam pytanie. W jaki sposob przesylac dane za pomoca RS232 od strony PC.
Probowalem to robic za pomoca copy plik com2, uprzednio skonfigurowawszy
port poleceniem MODE, ale nie wiem jak ustawic tryb sterowania przeplywem na
XON-XOFF, moze z poziomu MODE'a w ogole sie nie da tego ustawic?

Moze wiec istnieje jakis program (DOS, WINDOWS) ktory pozwala na przesylanie
strumienia danych. Nie chodzi mi o takie zeczy jak interlink (czy cos takiego)
ktory udostepnia zasoby (dyski, drukarki) poniewaz to ma byc polaczenie
z Amiga - chodzi mi po prostu o transfer danych.

	  Lukasz Piwowarski  e-mail: lpiwowar_at_elka.pw.edu.pl
                  Warsaw University of Technology
          Faculty of Electronics and Information Technology