Re: !!! dysk U-DMA i plyta HX/TX !!!

Autor: AdamN (bambo_at_polbox.com)
Data: Wed 19 Nov 1997 - 09:25:23 MET

Mam plyte ASUS 97 TX-e pod dyskiem Caviar 3.1GB bez UDMA miałem transfer
ok 5mega zmienilem dysk na Seagate 6,4 GB UltraATA teraz osiągam transfer
12MB/s
Poprawa jest znaczna
Jezeli chodz oplyte z HXem na tej plycie z Caviar 3.1GB transfer był ok 3,7
MB/s
Jak zauważasz chipset TX i dyski U-DMA lub Ultra ATA mają niezły dopal