Re: Przesylanie danych PC <-> Amiga (?)

Autor: Marcin Wojtalik (wojtal_at_mvii.uni.lodz.pl)
Data: Sun 23 Nov 1997 - 22:21:45 MET

On 19 Nov 1997 08:23:24 GMT, lpiwowar_at_neutron.elka.pw.edu.pl (Lukasz
Piotr Piwowarski) wrote:

> Moze wiec istnieje jakis program (DOS, WINDOWS) ktory pozwala na przesylanie
> strumienia danych. Nie chodzi mi o takie zeczy jak interlink (czy cos takiego)
> ktory udostepnia zasoby (dyski, drukarki) poniewaz to ma byc polaczenie
> z Amiga - chodzi mi po prostu o transfer danych.

Poszukaj programiku o nazwie TwinExpress (ma wersje na Amige i Pc).
Nie udostepnia urzadzen, ale mozesz bezproblemowo przenosic pliki po
serialu. Jak nie znajdziesz daj znac pryyatnie , powinieniem go
jeszcze miec.

pozdrowienia,

--
\   | Marcin Wojtalik  - 'VV()JT/\L' |  http://kki.net.pl/wojtal  |
 \/ | mailto:wojtal_at_mvii.uni.lodz.pl |  J'ai une a^me solitaire   |