Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl)
Data: Wed 19 Nov 1997 - 09:05:17 MET

Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl) wrote:

: Nie bardzo rozumiem czy rozumiesz to co piszesz ;) Zechciej wyjasnic, w

No tak, jak dzielono rozumem nie kazdemu dano po rowno ;-L

: czym Ci teraz przeszkadza blad #81 w Pentium. Chetnie wyslucham

A czy ja pisalem ze on mi przeszkadza? ;-L Pisalem, i owszem, ale to co
pisalem - czyli ze procesor Pentium bedzie nadal sprzedawany jako
pelnowartosciowy element - niezaleznie od tego, jak wiele jego funkcji jest
bezwartosciowych, jak wiele bledow jest w nim zawartych, i jak bardzo
fustrujace moze byc zapobieganie odpaleniu tej bomby logicznej made by
Intel.

  No i czy ktos slyszal takie slowo jak "przecena"? ;-> Jezeli np. kupuje
samochod w ktorym nie dzialaja wycieraczki, to niezaleznie od tego czy pada
deszcz czy nie, moge spodziewac sie nizszej ceny niz za samochod w 100%
sprawny. Obecnie Pentium jest nieco drozsze od AMD i Cyrix'ow - chociaz tzw.
zdrowy rozsadek i uczciwosc nakazywalaby obnizyc cene tego CPU po takiej
wpadce.

  Inna sprawa to rozmaite firemki w Polsce, ktore nakupowaly Pentiumkow i
teraz czuja sie z przyslowiowa reka w przyslowiowym naczyniu...

  Aha... dodac nalezy, ze jezeli nie bedzie odpowiedniego sprzezenia
zwrotnego to zabraknie bodzcow do produkcji dobrych procesorow (co zreszta
juz widac na tzw. rynku oprogramowania).

: wyczerpujacej odpowiedzi, a nawet powiem "przepraszam" i zaczne szczekac
: (hau, hau) jesli mi wykazesz ze masz racje. Jesli nie podasz

Zmuszanie kogokolwiek do szczekania jest ponizej mojej godnosci osobistej.
Jak widac nie wszystcy ludzie sa tacy sami 8-L A nawiasem mowiac, wolno ci
pisac, ze to co ja pisze to belkot (sic!). Tak samo jak mi wolno pisac, ze
to ze ty piszesz ze ja pisze (tak jak w "17 mgnien wiosny") jest idiotyzmem.
I tak bez konca. Tyle, ze jak do tej pory to wlasnie tobie zabraklo
argumentow merytorycznych jako pierwszemu... (no i dalem sie sprowokowac ;-)
A dyskusja robi sie od rzeczy i malo interesujaca dla reszty listowiczow.

: merytorycznych argumentow, to ty zaszczekaj ;>

( . )

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin