Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi...

Autor: Sad Loser (sadloser_at_SPAMKILLERpolbox.com)
Data: Tue 18 Nov 1997 - 06:42:26 MET

stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl (Janusz Kolodziej) wrote:

>On Sat, 15 Nov 1997 23:34:17 GMT, sadloser_at_SPAMKILLERpolbox.com (Sad Loser)
>wrote:
[sniipp]

>Bedziecie sie smiali ale u nas NA UCZELNI
>wykladaja LOGO i sa z tego cwiczenia.
>U nas na uczelni ksztalci sie nauczycieli,
>w ministerialnym programie jest LOGO
>wiec niby dlaczego nie maja uczyc tego w szkole?

Dlatego, ze te dzieci nie wiedza, z ktorej strony trzyma sie mysz,
gdzie sie wklada dyskietke, ktora strona sie ja wklada i co to jest
system operacyjny !

Przepisywanie ciagu znakow z tablicy przy *kompletnym* niezrozumieniu
ich znaczenia jest najidiotyczniejsza mozliwa forma "nauki"
"informatyki".
Watpie, zebyscie NA UCZELNI rysowali za pomoca LOGO domki, koleczka i
inne pieknosci. A oni robia w LOGO *wylacznie* to. Domki. Kwiatki. Nie
rozumiejac, jak to robia i po co to robia. Ot, napisane na tablicy,
przepiszcie dzieci i wstukajcie w komputer.

>Tak a propos: nie mozna wszystkiego zwalac na nauczycieli.
>Nauczyciel w panstwowej szkole MUSI uczyc tego co jest w programie
>bo inaczej moze miec spore klopoty. Chyba ze przepchnie
>przez ministerstwo swoj program autorski.
>Do wyboru nauczyciel ma tylko FORME prowadzenia zajec
>a nie tematyke.

No wlasnie. Poszedlbys i obejrzal lekcje informatyki w klasie mojej
siostry, a nastepnego dnia wstapilbys do zakonu. Kamedulow. Kazalbys
sie zamurowac w celi i reszte zycia spedzilbys na pokucie i modlitwie.

Sad Loser
     s N o R t c O c A i N e
     L i S t E n t O d i R t c H a M b E r
     b E a T u P n I g H t c L u B b E r S