Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi...

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 18 Nov 1997 - 11:30:46 MET

On Tue, 18 Nov 1997 05:42:26 GMT, sadloser_at_SPAMKILLERpolbox.com (Sad
Loser) wrote:

>No wlasnie. Poszedlbys i obejrzal lekcje informatyki w klasie mojej
>siostry, a nastepnego dnia wstapilbys do zakonu. Kamedulow. Kazalbys
>sie zamurowac w celi i reszte zycia spedzilbys na pokucie i modlitwie.

Ale nie ja.Mnie pewnie zamkneliby w slicznym bialym miekko wyscielanym
pokoiku bez klamek... bo na poczatek udusilbym larwe! A jakby mnie nie
zdazyli powstrzymac, to jeszcze paru bubkow z odnosnego
ministerstwa...
Mysle ze kazdy sad uznalby czasowe ograniczenie poczytalnosci
spowodowane szokiem psychicznym?

Darek