Re: Windows szybsze od Linuxa!

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 17 Nov 1997 - 12:34:20 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> >> GLQuake 0.97 Performance Results

[wyniki "timedemo" GLQuake'a dla Linuxa gorsze o prawie połowę od Win95 i WinNT]

> wiesz co ? oni jak zwykle wzieli do testow jakas prehistoryczna
> wersje linuxa. to co sie dziwisz ze im wyszly akurat takie wyniki ?

To raczej wina bibliteki OpenGL (Mesy) a nie wersji Linuxa. Z tym, że miniport OpenGL dla Win też nie jest
zoptymalizowany do końca; każde wywołanie funkcji OpenGL tłumaczone jest na funkcje biblioteki GLIDE dla
Win. Tak więc tym bardziej dziwne wydało mi sie jak można napsać tak wolne OpenGL (dla 3dfx VooDoo) na
Linuxa. Składa się pewnie głównie z kodu debuggingu :-(

--
Jacek Piskozub
 mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl