Re: Yamaha CDR 100

Autor: Jacek Maliszewski (jm_at_mtl.pl)
Data: Sun 16 Nov 1997 - 10:32:07 MET

mazzi wrote:

> Jacek Maliszewski <jm_at_mtl.pl> napisał(a) w artykule
> <346D7288.35EF49A1_at_mtl.pl>...

> Hej...
> A tak mi ze statystyki i poprzednich postow wypadlo ze temat nie
> cieszy
> sie popularnoscia.Ale niech tam....
> Problem: CDR pracuje w systemie jako CDRom( mscdex w autoexecu) i
> oczywiscie dostaje komunikat Dysk D uzywa trybu zgodnosci z MSDOS
> ..... Czy
> komus udalo sie zlikwidowac ten problem?I jak?

Ja niestety nie wiem jak to rozwiązać, ale interesuje mnie wszytko co
związane jest z CDR. Zamierzam niedługo nabyć sobie jakąś nagrywarke i
dlatego poszukuje wszelkich informacji.
Intersowało by mnie jaką wybrać by mieć mało kłopotów, by była szybka
może być nawet SCSI i jakie oprogramowanie i czy to prawda, że im
wolniej się nagrywa tym bezpieczniej?
Czy da się przegrywać bezpośrednio z CD-ROM'u na CDR?
Dzięki za pomoc!

--
Pozdrowienia !
Jacek Maliszewski