Re: Yamaha CDR 100

Autor: mazzi (mazzi_at_polbox.com)
Data: Sun 16 Nov 1997 - 00:14:17 MET

Jacek Maliszewski <jm_at_mtl.pl> napisał(a) w artykule
<346D7288.35EF49A1_at_mtl.pl>...
> Dlaczego na priv. Napewno znajda sie inni zaintersowani.

Hej...
A tak mi ze statystyki i poprzednich postow wypadlo ze temat nie cieszy
sie popularnoscia.Ale niech tam....
Problem: CDR pracuje w systemie jako CDRom( mscdex w autoexecu) i
oczywiscie dostaje komunikat Dysk D uzywa trybu zgodnosci z MSDOS ..... Czy
komus udalo sie zlikwidowac ten problem?I jak?