Re: Yamaha CDR 100

Autor: mazzi (mazzi_at_polbox.com)
Data: Sun 16 Nov 1997 - 22:02:51 MET

Jacek Maliszewski <jm_at_mtl.pl> napisał(a) w artykule
<346EBD97.EAFA2C1B_at_mtl.pl>...
> Ja niestety nie wiem jak to rozwiązać, ale interesuje mnie wszytko co
> związane jest z CDR. Zamierzam niedługo nabyć sobie jakąś nagrywarke i
> dlatego poszukuje wszelkich informacji.
> Intersowało by mnie jaką wybrać by mieć mało kłopotów, by była szybka
> może być nawet SCSI i jakie oprogramowanie i czy to prawda, że im
> wolniej się nagrywa tym bezpieczniej?
> Czy da się przegrywać bezpośrednio z CD-ROM'u na CDR?
> Dzięki za pomoc!
Hej Jacek!
Poczytaj CHIPA 9/97 - pare stron porad dla tych co maja zamiar kupic oraz
CHIPA 6/97 - tez kilkanascie stron o sprzecie i oprogramowaniu.A o klopoty
sie nie martw - same przyjda...

--
Pozdrowienia
mailto:mazzi_at_polbox.com