Re: Plyty A-Trend

Autor: Tomasz Dwornicki (agrest_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 16 Nov 1997 - 16:41:37 MET

On 14 Nov 97 09:00:03 GMT, Grzegorz Gierlik
<gregg_at_euler.mat.univ.szczecin.pl> wrote:

>Czy warto kupic plyte A-Trend 2000 na chipset'cie HX, jakie ma wady i zalety.
>Plyta ma byc do domowego komputera, nie musi byc super-hiper.
>Procesor do niej to P133 lub P150 (moze P166).
Uzywam ATC2000 od roku i odpukac chodzi bez problemow. Katowalem ja na
rozne sposoby i radzi sobie dobrze. Dodam ze pracuje na tym NT4 i sie
o dziwo nie wywala. Od niedawna A-Trend uruchomil normalny sewer www
bo kiedys ciaganie czegokolwiek od nich graniczylo z cudem. Plyta
toleruje sporo roznych kostek pamieci, nie ma problemu jak w jednym
banku jest EDO w drugim nie (pomijajac sens takiej kombinacji). Wady?
Kurde nic mi na mysl nie przychodzi, nawet instukcja jest zrobiona z
glowa (taki male cos, rozkladana mapka plyty tak ze nie trzeba do niej
wracac jak wertujesz ksiazeczke, kiedys malo ktora plyta to miala).
bye

Agrest >> Tomasz Dwornicki
e-mail:agrest_at_zeus.polsl.gliwice.pl
http://www.zagle.silesia.pl
SIZ : http://www.zagle.silesia.pl/siz/
       ** Pozwol by dobry wiatr prowadzil Cie przez Swiat **