Re: Jak skonfigurowac Communicatora do ISO-8859-2?

Autor: Slawek Wegorzewski (slawekw_at_wonet.com.pl)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 16:49:50 MET

Łukasz Cielecki wrote:

> Poniższe uwagi odnoszš się do wersji 4.01, ale w 4.03 powinno być tak
> samo!
> 1) Communicator sam rozpozna i włšczy kodowanie znaków ISO-8892-2 pod
> warunkiem, że strona WWW będzie miała (odpowiedni) znacznik META w
> nagłówku.
> 2) Jeœli z jakiœ przyczyn na ekranie sš "krzaki" to zawsze w menu "View"
> i podmenu "Encoding" znajdziesz odpowiedni standart. ISO-8859-2 też tam
> jest!

Ok, pytenie bylo troche niescisle.
Chodzi mi dokladnie o konfiguracje poczty, abym wysylal w ISO-8892-2.
W preferencjach wszystko (chyba) ustawilem:
Encoding: Central European, Czcionki z CE, wszystko jako Default...
I jak cos wysle z polskimi znaczkami, to dostaje komunikat (od Robota),
ze cos nie tak z moim kodowaniem :(

--
--====###### LoRD De VenGoSH ######====--