Re: Plyty A-Trend

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 16:15:48 MET

Pawel Golik <pawel_at_ibbrain.ibb.waw.pl> wrote:
: Grzegorz Gierlik wrote:
: > Czy warto kupic plyte A-Trend 2000 na chipset'cie HX, jakie ma wady i zalety.
: > Plyta ma byc do domowego komputera, nie musi byc super-hiper.
: > Procesor do niej to P133 lub P150 (moze P166).

: Mam taka plyte w domowym komputerze od okolo roku i jestem zadowolony.

Z Atrendami ostroznie. Mialem taka plyte, FX, bylem bardzo zadowolony,
nadszedl 11 miesiac, plyta sie popsula. I nie byla to jedyna plyta
zwrocona w tym okresie do serwisu. Wydali inna ... tym razem DFI,
ale ta juz nie jest taka dobra ...

J.