Re: Plyty A-Trend

Autor: Pawel Golik (pawel_at_ibbrain.ibb.waw.pl)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 12:30:37 MET

Grzegorz Gierlik wrote:

> Witam
>
> Czy warto kupic plyte A-Trend 2000 na chipset'cie HX, jakie ma wady i zalety.
> Plyta ma byc do domowego komputera, nie musi byc super-hiper.
> Procesor do niej to P133 lub P150 (moze P166).

Witam,
Mam taka plyte w domowym komputerze od okolo roku i jestem zadowolony.
Mozesz do niej wsadzic nawet P200MMX, moglbys tez probowac K6, ale tego
akurat nie jestem pewien, parametry plyty sa zasadniczo OK, ale nie
wiem, czy zasilacz plyty "uciagnie" K6. Ja mam K5PR166 i jest swietnie,
plyta dziala stabilnie.
Napisz ile chce za nia sprzedawca, to latwiej bedzie stwierdzic, czy sie
oplaca. Moge tylko napisac, ze pod wzgledem jakosci i bezawaryjnosci nie
mam tej plycie nic do zarzucenia. A-Trend to dosyc solidna fima, jest
support na WWW, nie ma problemu z upgrade BIOSu itp.
Jezeli to ma byc do domu (i nie przewidujesz >64MB RAM) to moze cos na
TX?
                                Pawel