Re: Ktory CD ROM zeby muzyczne zgrywac mozna bylo ?

Autor: Łukasz Cielecki (mrluck_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 16:11:07 MET

Marek Olejnik wrote:

> Drodzy Grupwicze
> Ktory CD ROM dokupic zeby moc sciagac z CD muzycznych utwory w pliku
> WAV
> Musi byc SCSI ??
> Dziekuje za sugestie gdzie i jakiej firmy moze: Hitachi ?? czy inne

   Cześć!
Nie to wcale nie musi być SCSI, choć też kiedyś słyszałem, że to
konieczne. Ja używam do tego celu CD ROM Goldstar model GCD-R580B
(x8)(BTW świetne urządzenie, ma super korekcję błędów!). Korzystam przy
tym z programu DAC. Ale uwaga! Jeśli odpalam ten program spod W95, to
stwierdza, że mój CD ROM czegoś tam nie ma i co najwyżej mogę sobie
posłuchać track'ów z płyty. W trybie MS DOS wszysko jest Ok!

MrLuck
mailto: mrluck_at_priv.onet.pl