Re: Do fachowcow czyli rozmnazanie com'ow ...

Autor: Michal Jarski (jarski_at_mail.rubikon.net.pl)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 08:59:32 MET

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:

>Alternatywnie - kup sobie mechaniczny przelacznik drukarek, tylko
>wybierz wersje co przelacza wszystkie 25 kabelkow.

Hmm ... W sumie chyba malo eleganckie rozwiazanie, bo teoretycznie to
to samo, co przelaczanie wtyczek com'ow :-).
Na szczescie dostalem od kolegi taka karte z dwoma dodatkowymi
com'ami, lpt i game port i problem mam z glowy. Najfajniejsze w tym
wszystkim bylo to, ze po wlozeniu do komputerka i jego restarcie to od
razu zadzialalo i teraz mam 4 com'y, 2 lpt i 2 game port :-)
Dziekuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
mj

Michal Jarski, Gdansk
jarski_at_rubikon.net.pl
www.polbox.com/j/jarski