Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Marek Adamski (maaad_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 16:48:13 MET

On Fri, 14 Nov 1997 00:52:07 +0100, Robert Slaski
<slaskir_at_ee.pw.edu.pl> wrote:

>przy wyjmowaniu dyskietki w czasie pracy stacji może się teoretycznie
>zdarzyć, aczkolwiek jak żyję nie słyszałem o takim przypadku.

A ja słyszałem, a nawet naprawiałem takie flopy.
Uszkodzenie polega na urwaniu (lub przesunięciu) głowicy, która
zachacza o blaszkę zakrywającą otwór w dyskietce, oczywiście w
przypadku 1.44). Warunek - trzeba wyjmować szybko i nie poziomo.

Niektórzy użytkownicy komputerów są baaardzo zdolni ;-))

Pozdrawiam
Marek Adamski
maaad_at_free.polbox.pl