Re: Które drajwery dla Potworka?!?!

Autor: Mr. Shiva (skun_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 13 Nov 1997 - 08:06:56 MET

Piotr Kalmus wrote:

> Po instalce Winy od nowa nie instalowałem drajwerów Potworka z płyty od
> niego tylko odrazu pliki ze strony 3dfx.
> Najpierw plik d3rtvg.exe(3Dfx Direct 3D Drivers for Voodoo.....)oraz
> grtvgr.exe(Glide 2.43.....)
> Ja rozumiałem to tak że pierwszy plik to drajwery Monstera dla Win95,a
> drugi to Glide,używany przez gry.

Pierwszy to nie drivery dla Monstera tylko drivery dla chipu 3Dfx.

> A tu nagle drajwery Monsterka na stronie Diamonda!!!!!!!!!!!!!
> No to co wreszcie instalować?
> Dodam że u mnie Monster występuje w Menedżerze Urządzeń ,w grupie
> Kontrolery dźwieku,wideo i gier
> jako 3Dfx Interactive Inc.(Voodoo)Jednak kiedy chce obejżec informacje o
> drajwerze mam informacje że "Dla tego urządzenia nie są wymagane zadne
> pliki sterownika lub nie zostały zainstalowane."(oczywiście monster działa
> jak cholera,zero problemów z grami i wogóle:-)))) )Jednak od dawna irytuje
> mnie moja niewiedza w tym temacie,taka luka w mózgu!
> [...]

Drivery dla Monstera to sa specjalne drivery dla tej karty. Nie instaluj
driverow z 3Dfx bo one sa tylko dla tego chipa. A Monstera powinienes
miec w katalogu MULTIMEDIA jako Diamond Monster 3D Device czy jakos tak.
Przy okazji, pewnie masz Memphisa i tam Ci to wrzucil. Mnie wywalil tak
samo ale po zainstalowaniu jeszcze raz driverow juz jest OK.

Shiva