Re: Które drajwery dla Potworka?!?!

Autor: Bartek Nagorny (XXXbnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 13 Nov 1997 - 01:58:32 MET

On Wed, 12 Nov 1997 23:06:56 -0800, "Mr. Shiva" <skun_at_priv.onet.pl>
wrote:

>Drivery dla Monstera to sa specjalne drivery dla tej karty. Nie instaluj
>driverow z 3Dfx bo one sa tylko dla tego chipa.

Nie pisz tak. Przez ostatnie kilka m-cy praktycznie oryginalne
drajwery Diamonda (1.08) byly bezuzyteczne - nie sa przystosowane do
directX5, tylko do dX 3.0xx !
Od wczoraj sytuacja sie zmienila - na niemieckiej stronie Diamonda
pojawily sie nowe 1.09 drajwery - kompatybilne z dX 5.

a ja tylko do tej - po co smiecic ?

Przed odpowiedzia via e-mail usun XXX z mojego adresu.
e-mail: bnagorny_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14