Re: Które drajwery dla Potworka?!?!

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 13 Nov 1997 - 10:11:39 MET

Mr. Shiva wrote:

> Drivery dla Monstera to sa specjalne drivery dla tej karty. Nie instaluj
> driverow z 3Dfx bo one sa tylko dla tego chipa. A Monstera powinienes
> miec w katalogu MULTIMEDIA jako Diamond Monster 3D Device czy jakos tak.
> Przy okazji, pewnie masz Memphisa i tam Ci to wrzucil. Mnie wywalil tak
> samo ale po zainstalowaniu jeszcze raz driverow juz jest OK.

Nie, nie i nie.

Drivery do monstera i do 3dfx maja te same pliki *.dll i *.vxd, ewentualnie ozne
wersje (tzn. wczesniejsze czy pozniejsze). 2.13 z 3dfx to dolkadnie najnowsze
1.09 Diamonda (ta sama wersja wszystkich istotnych plikow). Czyli sa to po
prostu te same sterowniki. Roznia sie tylko tym co pokazuje sie w zakladce
wlacciwosci ekranu. Uwaga: 1.09 Diamonda, jest od wczoraj na jego niemieckim
serwerze, na ameryanskim jest ciagle 1.08.

Nastepne "nie": od 1.09 drivery monstera nie pokazuje sie juz w 'Multimedia"
tylko "Sound, video & game controllers" (po polsku "Kontrolery dzwieku video i
gier" czy jakos tak), podobnie jak od zawsze robily sterowniki 3dfx.

I jeszcze jedno: jesli maja dzialac z DirectX 5, musisz je (DirectX) wgrac
wczesniej a sterownik na koniec.

--
Jacek Piskozub
 mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl