Które drajwery dla Potworka?!?!

Autor: Piotr Kalmus (abcd_at_polbox.com)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 19:37:33 MET

Witam!
Czy mógłby ktoś mnie oświecić?Co mam wreszcie instalować dla Monsterka?Czy
dwa pliki zciągnięte z http://www.3dfx.com/software/download_glidert.html.
,czy te drajwery z niemieckiego serwera?
http://www.diamondmm.de/diamondde/driver/DIAMOND/GAMEBRD/MONSTR3D/FILES.HTM

Po instalce Winy od nowa nie instalowałem drajwerów Potworka z płyty od
niego tylko odrazu pliki ze strony 3dfx.
Najpierw plik d3rtvg.exe(3Dfx Direct 3D Drivers for Voodoo.....)oraz
grtvgr.exe(Glide 2.43.....)
Ja rozumiałem to tak że pierwszy plik to drajwery Monstera dla Win95,a
drugi to Glide,używany przez gry.
A tu nagle drajwery Monsterka na stronie Diamonda!!!!!!!!!!!!!
No to co wreszcie instalować?
Dodam że u mnie Monster występuje w Menedżerze Urządzeń ,w grupie
Kontrolery dźwieku,wideo i gier
jako 3Dfx Interactive Inc.(Voodoo)Jednak kiedy chce obejżec informacje o
drajwerze mam informacje że "Dla tego urządzenia nie są wymagane zadne
pliki sterownika lub nie zostały zainstalowane."(oczywiście monster działa
jak cholera,zero problemów z grami i wogóle:-)))) )Jednak od dawna irytuje
mnie moja niewiedza w tym temacie,taka luka w mózgu!
Oświecajcie!!!
Heja!!

PS.Sorki że na trzy grupy ale nie wytrzymałem.

Piotrek
abcd_at_polbox.com