Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 09:59:28 MET

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>Czy Ty jestes normalny czy nie do konca? Zachowujesz sie jak przedszkolak
>albo gorzej. Ale jesli kogos bawi to, ze dzieki niemu 159 rozwydrzonych

to chyba ciebie to bawi. jak cos zle dziala, to trzeba o tym poinformowac
wszystkich zainteresowanych. to wcale nie jest zabawne, jesli po stwierdzeniu
takiego faktu kupie sprzet z procesorem intela, a potem ktos to wykorzysta.
a dlatego kupie, bo wczesniej nikt mi o tym nie powie, poniewaz
tacy ludzie jak ty probuja ukrywac tak istotne informacje.

to tyle mojego.

>Nikt nie gwarantuje zachowania sie procesora przy stotowaniu technik
>programowania spoza oficjalnej specyfikacji. Poza tym kto teraz stosuje
>Pentiumy do serverow, skoro za 3-4 m-ce entry-level to bedzie Pentium II
>233? :)
>
>karpio

skoro dany rozkaz jest niepublikowany, to nie powinien wogole sie wykonac.
najlepiej gdyby procesor taki rozkaz po prostu pominal. a ze mimo
wszystko cos z nim robi, to coz. moge powiedziec tylko jedno ... hmmmmm
 wlasnie powiedzialem hmmmm..... w tym momencie intel popelnil ewidentny
blad, sprawiajac ze jego procesor nie nadaje sie do wykorzystania
w srodowiskach wielozadaniowych. bo byle uzytkownik moze powiesic serwer.

i druga sprawa. niby czemu polacy maja nie wiedziec o bledzie w tym procesorze,
skoro na zachodnich grupach az sie roi od tego typu informacji. i to
nie od tygodnia, a od miesiaca. ludzie nie cytuja wylacznie trefnej
sekwencji instrukcji, lecz cytuja cale programy w:
assemblerze, delphi/pascal'u, C (unixopodobne linux i freebsd).
A ty tu nakrzyczales na goscia, ktory przytoczyl samo sedno informacji.