Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 18:19:40 MET

On 12 Nov 1997 08:59:28 GMT, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>
wrote:

>to chyba ciebie to bawi. jak cos zle dziala, to trzeba o tym poinformowac
>wszystkich zainteresowanych. to wcale nie jest zabawne, jesli po stwierdzeniu
>takiego faktu kupie sprzet z procesorem intela, a potem ktos to wykorzysta.
>a dlatego kupie, bo wczesniej nikt mi o tym nie powie, poniewaz
>tacy ludzie jak ty probuja ukrywac tak istotne informacje.

No tak, sprawa jest prosta: sprzedawca nie chce, zeby ktokolwiek o bugu
wiedzial, a odbiorca - wprost przeciwnie :))).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
F1LC: http://www.kki.net.pl/f1/competition/competition.html