Re: O karcie ELSA VICTORY ERAZOR (chip Riva 128)

Autor: Radek Kowalski (ziyo_at_polbox.com)
Data: Tue 11 Nov 1997 - 18:54:42 MET

> To sobie pomysl co by bylo, gdyby to bylo na winglide'u ! Moze
> jakosciowo niewielw lepiej, ale o te kilkanascie/dziesiat fps
> szybciej.

A, zgadza sie. Tylko jak teraz pojawilo sie wiecej dobrych
akceleratorow to wydawcy beda powazniej traktowac D3D,
ktory pomimo wszystkich swoich wad ma jednak duza
zalete: niezaleznosc od sprzetu.

> ??? Serio ? To trup. nie kupuje.

Serio, nie ma zadnego SDK, zadnych publicznie dostepnych
informacji jak programowac ten chipset.

> Co mi po oGL ;) 3 gry na krzyz, 7 w przygotowaniu i jeden program /3ds
> max/ ktory mnie interesuje ;)

I sa to wszystkie najlepsze FPP. Ja bardzo lubie ten
gatunek wiec niewyobrazam sobie mojej nastepnej
karty 2d/3d bez obslugi OpenGL.

> Kwestia niedopracowanych sterownikow Rivy jak sadze ?

Tak, niedopracowane sterowniki to straszna plaga.
Tylko chyba 3Dfx i Matrox maja bardzo dobry (3Dfx
nawet rewelacyjny) support dla swoich produktow.
Mam nadzieje ze Banshee bedzie "total kick ass"
karta 2D/3D, tak zeby nawet nie miec po co sie
zastanawiac nad konkurencyjnymi badziewiami.

> Mozesz kupic sobie 3 akcelerator. Bedzie dzialc i Riva i Voodoo i RV.
> ;)
> Instalacja 3 czy wiecej akceleratorow w pececie jest dokladnie opisana
> na www.bootnet.com i glebiej.

Dwie karty 2d/3d? Cos krecisz, mozliwa jest tylko konfiguracja
z akceleratorami 3D i jedna karta 2d/3d. Np. Voodoo+PVR+RIVA.
Oczywiscie moge sie mylic.

Pozdrawiam

RK
ziyo_at_polbox.com