Re: O karcie ELSA VICTORY ERAZOR (chip Riva 128)

Autor: Bartek Nagorny (XXXbnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 11 Nov 1997 - 02:33:16 MET

On 10 Nov 1997 21:57:43 GMT, "Radek Kowalski" <ziyo_at_polbox.com> wrote:

>Na razie... :))
>Tez sadzilem ze D3D to straszne gowno ale po tym jak zobaczylem
>demo Forsaken (z optymilizacja dla Voodoo ale jednak D3D!) to
>musialem troche zmienic zdanie.

To sobie pomysl co by bylo, gdyby to bylo na winglide'u ! Moze
jakosciowo niewielw lepiej, ale o te kilkanascie/dziesiat fps
szybciej.

>Nic nie wyjdzie natywnego na ten chipset chocby z tego powodu
>ze nie ma on zadnego wlasnego API.

??? Serio ? To trup. nie kupuje.

> Porzadny OpenGL jest
>obiecany do konca roku w co tez watpie. :((

Co mi po oGL ;) 3 gry na krzyz, 7 w przygotowaniu i jeden program /3ds
max/ ktory mnie interesuje ;)

>A ja slyszalem opinie ze nawet V2100 w realnych grach
>D3D sprawuje sie lepiej niz RIVA.

Kwestia niedopracowanych sterownikow Rivy jak sadze ?

>Mi sie karty Rendition podobaja gdyz choruje na AA, ktorego

Mozesz kupic sobie 3 akcelerator. Bedzie dzialc i Riva i Voodoo i RV.
;)
Instalacja 3 czy wiecej akceleratorow w pececie jest dokladnie opisana
na www.bootnet.com i glebiej.

Przed odpowiedzia via e-mail usun XXX z mojego adresu.
e-mail: bnagorny_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14