Re: O karcie ELSA VICTORY ERAZOR (chip Riva 128)

Autor: Bartek Nagorny (XXXbnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 12:27:57 MET

On 11 Nov 1997 17:54:42 GMT, "Radek Kowalski" <ziyo_at_polbox.com> wrote:

>A, zgadza sie. Tylko jak teraz pojawilo sie wiecej dobrych
>akceleratorow to wydawcy beda powazniej traktowac D3D,
>ktory pomimo wszystkich swoich wad ma jednak duza
>zalete: niezaleznosc od sprzetu.

No tak, ms wprowadzil _niedyskutowalny_ standard ;) I prawde mowiac
nie wiadomo czy plakac /oGL !!/ czy sie cieszyc /a jednak standard !/

>Tak, niedopracowane sterowniki to straszna plaga.
>Tylko chyba 3Dfx i Matrox maja bardzo dobry (3Dfx
>nawet rewelacyjny)

Zgadza sie ! A pomysl 3Dfx'a z utworzeniem serwera grup dyskusyjnych ?
Rewelacja/rewolucja !

> support dla swoich produktow.
>Mam nadzieje ze Banshee bedzie "total kick ass"

To zdaje sie pod koniec '98.

>karta 2D/3D, tak zeby nawet nie miec po co sie
>zastanawiac nad konkurencyjnymi badziewiami.

;))

>Dwie karty 2d/3d?

W w98 to bedzie mozliwe. Ale pomylilem sie - pisali o jakims ATI
costam+Apocalypse 3dx+Monster 3Dfx.

BTW sa juz nowe 1.09 drajwery do Monstera...

Przed odpowiedzia via e-mail usun XXX z mojego adresu.
e-mail: bnagorny_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14