Re: Nie kupujcie w Optimusie - bo ma Ciulasta' gwarancje.

Autor: Robert Lukasz (rlukasz_at_geocities.com)
Data: Sun 09 Nov 1997 - 13:33:12 MET

zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (R.Zylla, Lodz-Baluty) wrote:

> A praworzadnym kraju jakim jest Wielka Brytania
> to takie cos nazywa sie "nieuczciwa konkurencja"
>
> W tymze kraju mozna wziac taka reklame, pojsc do
> sklepu i zazadac calego komputera za te cene.
> Chyba ze na dole malymi literkami jest napisane:
> "cena nie obejmuje monitora, pamieci RAM, twardego
> dysku i oprogramowania oraz VATu"
>
> W Lodzkiej Gazecie Wyborczej przez miesiac widzialem
> reklame pewnej firmy i takze cene 1900 tuz przy
> zdjeciu laptopa, ktory musial kosztowac 3 razy wiecej.
> Gdybym mial duzo czasu i pieniedzy tobym tej firmie
> [...]

Niestety nie masz racji
Ogloszenia reklamy, cenniki nie sa oferta
a jedynie "zaproszeniem do rozpoczecia rokowan"
art. 71 kc
wiec nie mozesz pojsc do sklepu i zadac (żšdać) sprzedazy za te cene

Pozdrawiam
-
Robert Lukasz
rlukasz_at_geocities.com rlukasz_at_polbox.com
http://www.geocities.com/TimesSquare/4726