Re: Nie kupujcie w Optimusie - bo ma Ciulasta' gwarancje.

Autor: R.Zylla, Lodz-Baluty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sun 02 Nov 1997 - 23:20:26 MET

At 18:29 11-02-97 +0100, you wrote:
>Nie wiem 3 w calej Polsce Optimus jest taki jaki piszecie ale jak ktos
>bedzie w Oswiecimiu i zobacze wielki napis KOBAX niech zrobi zwrot o 180
>stopni i nogi za pas! -spytacie dlaczego? -ano dlatego:
>
>(Podam tylko te przykaldy ktore pamietam)
>1. Kolega widzi w gazecie konkretny komputer i cene 1900 zl i mowi do mnie
>kupowac? a ja mu na to: to przeciez to zwykla podpucha, takiego komp. nie
>kupi sie nawet za 3000 zl.

  A praworzadnym kraju jakim jest Wielka Brytania
  to takie cos nazywa sie "nieuczciwa konkurencja"

  W tymze kraju mozna wziac taka reklame, pojsc do
  sklepu i zazadac calego komputera za te cene.
  Chyba ze na dole malymi literkami jest napisane:
  "cena nie obejmuje monitora, pamieci RAM, twardego
  dysku i oprogramowania oraz VATu"

  W Lodzkiej Gazecie Wyborczej przez miesiac widzialem
  reklame pewnej firmy i takze cene 1900 tuz przy
  zdjeciu laptopa, ktory musial kosztowac 3 razy wiecej.
  Gdybym mial duzo czasu i pieniedzy tobym tej firmie
  zrobil numer, ze bym zazadal sprzedazy tego laptopa
  za 1900 PLN. Jesliby nie chcieli go sprzedac za 1900
  tobym ich do sadu podal i puscil z torbami za oszustwo.
  Niestety nasz kraj nie jest na tyle praworzadny ze za
  wlasna reklame sie odpowiada wlasnym majatkiem.
  Kazdy adwokat by ich wybronil prostym chwytem
  "przeciez cena byla tak nieprawdopodobna, ze kazdy
  sie powinien zorientowac, ze to pomylka"