Re: Czy wie ktos na jakiej plycie pod MMX da sie osiagnac 300 MHz?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 09 Nov 1997 - 20:11:38 MET

6 Nov 1997 17:34:06 GMT, Piotr Goral <pgoral_at_elektron.elka.pw.edu.pl>
piszesz:

>Wojciech Giersz <chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
>: Roman (juchy_at_kki.net.pl) wrote:
>: : Taka plyta aby miala 512 cache,4-PCI ,4-ISA .
>
>: O ile sie orientuje, takie np. Shuttle 565 i 569 ( chyba tez 571)maja mnoznik
>: do 5.5. O ilosci slotow nic nie wiem :)
>: --
>
>hmmm a coz to znaczy ze maja mnoznik 5.5??? ..... otoz musze wyjasnic
>ze w pewnym sensie wszystkie plyty maja mnoznik 5.5 (jak i dowolny inny)
>pod warunkiem ze powstana takie proce... otoz do ustawienia mnoznika
> [...]

Dla procesora K6 AMD zdefiniowal kolejne wejscie do ustawiania
dzielnika, w rezultacie jest 8 mozliwych podzialow, od 2.0 do 5.5 z
krokiem 0.5. Aby plyta pasowala do nowych wersji K6, powinna miec 3
zworki do ustawiania dzielnika oraz odpowiednie napiecia zasilania,
prawdopodobnie 2.5V.

Jak to zwykle bywa z komputerami, plyta kupiona dzisiaj, nawet jezeli
bedzie przygotowana na przyszle procesory i tak okaze sie
przestarzala, gdy te sie pojawia :-(

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski