Re: Bill Gates

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 16:53:14 MET

On Fri, 7 Nov 1997 21:15:55 -0500, "Slawek" <sd000001_at_polbox.pl>
>Leszku ty i nie tylko swoimi postingami sprawiacie wrazenie jakby wam sie
>zdawalo ze poza wami nikt na swiecie nie umie myslec.
>Nikt nie robi wielkiego, powaznego biznesu i nikt nie uzywa komputerow.
>Otoz chcialby ci przypomniec ze tu w USA robi sie biznes z perspektywy ktorego
>Polska to nieistotny element rynku. Chcialoby sie przypomniec ze rewolucja
>informatyczna w USA przebiegla 20 lat wczesniej.
>Chcialoby sie przypomncie ze to tu powtaja nowe technologie kompuetrwo i kierunki rozwoju software.

Przypmnij, przypomnij. To w USA wymyslono gowienko zwane IBM PC i
wstawiono do niego 8088.
To w USA MS wymyslij padajace windowsy.

Niestety Slawku - wymyslono sporo rzeczy dobrych, ale tez wymyslono ze
znacznie wiecej sie zarobi produkujac buble.

>Tu sa firmy ktore wydaja na reklame sumy podobne do dochodu narodowego Polski.

Jakis konkretny przyklad moze?

>I uwierz mi, Leszku, nikt kupujac 2 miliony licencji na software nie sugeruje
>sie marketingiem ani reklamami.

A czym?
Przeswiadczeniem ze marketing MS w koncu wykonczy kazdy inny produkt,
wiec lepiej od razu kupic produkt ktory bedzie za pare lat?
Poniekad slusznie...

P.S. Kto w USA kupil 2 lub wiecej mln licencji za jednym zamachem?

J.