Re: Najwiekszy ogolnopolski przekret Optimusa (bylo: nie ku

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 16:53:13 MET

On Sat, 08 Nov 1997 03:19:36 +0100, "Piotr Œlifirski"

>Co do tych gazet to jeszcze nie widziałem poprawnej oferty handlowej.
>Jeżeli człowiek, nie wie, co konkretnie chce kupić i nie skontroluje
>dostawcy osobiœcie, to może być różnie. Przykładem może być sławny już
>OPTIMUS, w ofercie którego widniejš takie hasła jak:
>płyta główna INTEL TRITON,
>karta dzwiękowa 16 bit.
>karta grafiki 1 MB PCI.
>No i bšdŸ tu mšdry i pisz wiersze.

No coz - trzeba umiec czytac .. miedzy wierszami. Jak w opisie jednego
komputera O. pisze "plyta glowna Intel", a obok tanszy model "plyta
glowna z ukladami Intela', to raczej nie bez powodu :-)

>Dlatego ja nie kupuję komputera
>w całoœci, tylko kupuję te częœci, które mnie interesujš. A cierpiš ci,
>którzy nie majš o sprzęcie zielonego pojęcia.

Roznie z tym cierpieniem bywa.
Mozesz wybrac konkretne czesci, zmontowac, i okaze sie ze te typy ze
soba nie chodza. A sprzedawca mowi ze towar dobry i nie podlega
zwrotowi. W dodatku czesci swoje kosztowaly.

A wiele innych osob poszlo do srednio solidnej firmy, i za 15% mniej
kupily komputer ktory dziala rownie dobrze jak Twoj.
No - dodajac zalozenie ze karta dzwiekowa sluzy im do gier i nie
zalezy im na super HiFi jakosci.

J.