Re: Bill Gates

Autor: Slawek (sd000001_at_polbox.pl)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 03:15:55 MET

Lech Szychowski wrote in message <63vlgr$rpb$3_at_news.pse.pl>...
>Slawek <sd000001_at_polbox.pl> wrote:
>
>: Acha, jakie proste. A czego efektem jest ta monopolizacja jak nie
>: wyzszej jakosci produktow MS nad konkurencja.
>
>Caly kłopot z Tobą, Sławku, zdaje się polegać na tym, że mylisz parę
>dość jednak różnych rzeczy - tym razem pomyliłeś jakośc marketingu
>z jakością produktów.
>
>: That's sad.

Leszku ty i nie tylko swoimi postingami sprawiacie wrazenie jakby wam sie
zdawalo ze poza wami nikt na swiecie nie umie myslec.
Nikt nie robi wielkiego, powaznego biznesu i nikt nie uzywa komputerow.
Otoz chcialby ci przypomniec ze tu w USA robi sie biznes z perspektywy ktorego
Polska to nieistotny element rynku. Chcialoby sie przypomniec ze rewolucja
informatyczna w USA przebiegla 20 lat wczesniej. Chcialoby sie przypomncie ze to tu powtaja nowe technologie kompuetrwo i kierunki rozwoju software.
Tu sa firmy ktore wydaja na reklame sumy podobne do dochodu narodowego Polski.
Tu sie robi biznes na swiatowa skale.
I uwierz mi, Leszku, nikt kupujac 2 miliony licencji na software nie sugeruje sie marketingiem
ani reklamami.