Re: Najwiekszy ogolnopolski przekret Optimusa (bylo: nie ku

Autor: Piotr lifirski (pisli_at_free.polbox.com)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 03:19:36 MET

Andrzej Karpinski wrote:

> Nie wierzylbym w istnienie magicznego programu, ktory na jednym
> komputerze napisze OK, a na innym "Optimus"... Raczej trzeba
> zwyczajnie
> miec odrobinke wiadomosci o komputerkach, albo podeprzec sie czyjac
> pomoca. Programy testujace oczywiscie sa pomocne, ale zwykle nie te
> popularne, no i trzeba wiedziec co mierza i w jaki sposob
> interpretowac
> wyniki. Inaczje mozesz dowiedziec sie, ze PentiumMMX to wlasciwie to
> samo
> co Pentium II (vide PC WC i PC M) i kilka innych idiotyzmow. A ocenic
> [...]

Co do tych gazet to jeszcze nie widziałem poprawnej oferty handlowej.
Jeżeli człowiek, nie wie, co konkretnie chce kupić i nie skontroluje
dostawcy osobiœcie, to może być różnie. Przykładem może być sławny już
OPTIMUS, w ofercie którego widniejš takie hasła jak:
płyta główna INTEL TRITON,
karta dzwiękowa 16 bit.
karta grafiki 1 MB PCI.
No i bšdŸ tu mšdry i pisz wiersze. Dlatego ja nie kupuję komputera
w całoœci, tylko kupuję te częœci, które mnie interesujš. A cierpiš ci,
którzy nie majš o sprzęcie zielonego pojęcia.

Piotr Œlifirski