Re: Najwiekszy ogolnopolski przekret Optimusa (bylo: nie ku

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 19:11:31 MET

>masz na tych dyskach testujacych. Co powinno byc w podrecznym
>przyborniku goscia kupujacego komputer, twardziela, cd-rom, karte

Nie wierzylbym w istnienie magicznego programu, ktory na jednym
komputerze napisze OK, a na innym "Optimus"... Raczej trzeba zwyczajnie
miec odrobinke wiadomosci o komputerkach, albo podeprzec sie czyjac
pomoca. Programy testujace oczywiscie sa pomocne, ale zwykle nie te
popularne, no i trzeba wiedziec co mierza i w jaki sposob interpretowac
wyniki. Inaczje mozesz dowiedziec sie, ze PentiumMMX to wlasciwie to samo
co Pentium II (vide PC WC i PC M) i kilka innych idiotyzmow. A ocenic
sprzet obiektywnie potrafisz wtedy, gdy czytajac gazete nie uczysz sie,
lecz wyszukujesz bledy w tekscie ;)

karpio