Re: Generalny blad w sztuce II (was: Generalny blad w sztuce ;)

Autor: Adam Wojcieszyk (tolaris_at_geocities.com)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 18:00:20 MET

On Fri, 07 Nov 1997 13:26:44 GMT, Dariusz K. Ladziak wrote..

--
Do licha.. strasznie Cię przepraszam.. ale czy naprawdę tak
ciężko jest prześledzić kilka poprzednich postów z danego
..przypominasz sobie teraz?  Odpowiedziałem na Twą teorię z
drugiego akapitu, twierdząc że wydaje mi się że nie masz
racji.. i tyle.  Nie wspomniałem _słowem_ o łączach
stałych..  Tak, wiem że coś takiego istnieje.. znam ludzi
którzy z tego korzystają.. ale ja pisałem w nawiązaniu do
czegoś zupełnie innego...
-adam
--
     Don't question authority, it hasn't got a clue!