Re: Generalny blad w sztuce II (was: Generalny blad w sztuce ;)

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 23:48:11 MET

On Fri, 07 Nov 1997 17:00:20 GMT, tolaris_at_geocities.com (Adam
Wojcieszyk) wrote:
..
>..przypominasz sobie teraz? Odpowiedziałem na Twą teorię z
>drugiego akapitu, twierdząc że wydaje mi się że nie masz
>racji.. i tyle. Nie wspomniałem _słowem_ o łączach
>stałych.. Tak, wiem że coś takiego istnieje.. znam ludzi
>którzy z tego korzystają.. ale ja pisałem w nawiązaniu do
>czegoś zupełnie innego....

Przypominam sobie rowniez wiecej - dyskusja toczyla sie o kosztach
polaczenia na rozne sposoby - dialup a lacze stale i komus (nie tobie
akurat) lacze stale nie miescilo sie w glowie i zaczal jakies
niestworzone teorie tworzyc - dopiero w tym momencie wszedlem do
dyskusji. I nastepnego dnia znajduje w mailboxie elaborat o malpiej
zlosliwosci stalego dostepu, z ktorego wynika ze albo nnie wiesz co
piszesz albo, jak teraz widze, wszedles w srodek dyskusji...
Przypomina sie przypowiesc o sloniu i trzech slepcach!

Darek

P.S. Czy moglbys wylaczyc jednoczesne wysylanie odpowiedzi na grupe i
e-mail? Jak ktos korzysta z usenetu, to pewnie dlatego, ze czasami
chce sie z dyskusji wylaczyc. A jak przez liste robi dostep - to mu
sie twoje posty duplikuja. Ja naprawde nie prosilem o porade z kopia
na priv, a do tego celu niektore programy maja opcje jednoczesnej
wysylki na grupe i na priv. Ja akurat korzystam z usenetu i nie mam
specjalnej ochoty zaraz po sprawdzeniu poczty leciec i czytac newsy
czy twoj list tam tez sie nie ukazal - newsoew czytac nie musze, a
poczte mam sluzbowy obowiazek.