Re: Dyski: Seagate vs. WDC

Autor: Jaroslaw Sowa (sowa_at_omicron.comarch.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 13:13:17 MET

Sebastian Karpowicz wrote:

> To juz chyba nie moze byc zbieg okolicznosci!
> Wole Caviara z jego warkotem niz ciechego (psujacego sie)
> Seagate.
>
> Ale to moje zdanie :-)
>
> Pozdrawiam
> _-seba-_
>
> --
> UWAGA! Usun "nospam-" jesli chcesz odpowiedziec
> Sebastian Karpowicz
> seba_at_rubikon.net.pl
> http://www.polbox.com/s/sebok/

  coz, niemam duzej probki, ale mialem Cawaiara 1.6 - po dwoch
tygodniach mial 1.8MB bad sektorow (traktowany byl DOSem, W3.1 i
linuxem). Wiec go wymienilem na Seageta Medalist 1.7 i pracuje juz rok z
W95, czasem z linuxem (czasem jak chce sie nim pobawic to go instaluje)
na 486DX4 120 z 8Mb RAMu i nie mam problemow.
Jarek