Re: Kupujcie w OPTIMUSIE !

Autor: Sebastian Karpowicz (seba_at_rubikon.net.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 09:42:24 MET

> Tylko, że jak popatrzysz na to, co w tym opipusie
> jest, to wyjdzie, że taki sam składak byłby
> tańszy o 500 zł.

Wlasnie o to chodzi, ze popatrzylem! Bez tego bym nie pisal.
Poza tym podobaja mi sie obudowy Optimusa i to tez nalezy
doliczyc do jego plusow.

> Jakie? G95? Po co?

Tobie "po co", ale i tak 3/4 Polski na nich (lub jakichs innych
MSowych) pracuje

> U nich trzeba się użerać o wszystko, a do tego
> serwisanci biją rekordy niekompetencji...

Tu to nie wiem! Ja tam Optimusa nie posiadam :-)

Pozdrawiam
_-seba-_

--
UWAGA! Usun "nospam-" jesli chcesz odpowiedziec