Scala MM 200 - HELP !!!

Autor: Wojciech Płotka (best_at_torun.pdi.net)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 04:19:16 MET

 Mam nastepujacy problem : W czasopismach opisywano , ze w Scali MM 200 ( w
100 prawdopodobnie tez ) mozna spowodowac , by strona ukazywala sie o
okreslonym czasie ( w okreslonym przedziale czasu ) . Firma ARAM twierdzi ,
ze to nieprawda polecajac Scala Info Channel ( nie pytajcie za ile ) . Z
opisu tego drugiego wynika , ze jest to taka sama scala , ale w wersji
sieciowej .
 Jezeli ktokolwiek moze mi pomoc w ustawieniu takiej opcji to prosze o
kontakt na email: best_at_torun.pdi.net