Podkręcanie procesorów raz jeszcze.......

Autor: KEFIR (kefir_at_union.org.pl)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 01:39:45 MET

Proponuję założyć nową grupę np.pl.comp.podkręcanie-procesorów - bo już chce mi się
coraz bardziej żygać na widok zalewającej grupę liczby postów typu :"jak podkręcić", "czy się grzeje"....:)))
albo "zamiast P75 włożyłem P166 i nadal gry mi wolno działają - czy trzeba przestawiać jakieś zworki ???"

JAK WAS NIE STAĆ NA LEPSZY PROCESOR I MUSICIE SOBIE PODKRĘCIĆ NA WIĘCEJ
TO W PORZĄDKU, ALE ILE RAZY MOŻNA ZADAWAĆ TE SAME PYTANIA !!!!??????

KEFIR / UNION
e-mail: kefir_at_union.org.pl