Re: Podkręcanie procesorów raz jeszcze.......

Autor: Vathar (vathar_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 16:22:09 MET

On Wed, 5 Nov 1997 01:39:45 +0100, "KEFIR" <kefir_at_union.org.pl> wrote:

>Proponuję założyć nową grupę np.pl.comp.podkręcanie-procesorów - bo już chce mi się
>coraz bardziej żygać na widok zalewającej grupę liczby postów typu :"jak podkręcić", "czy się grzeje"....:)))
>albo "zamiast P75 włożyłem P166 i nadal gry mi wolno działają - czy trzeba przestawiać jakieś zworki ???"
>
>JAK WAS NIE STAĆ NA LEPSZY PROCESOR I MUSICIE SOBIE PODKRĘCIĆ NA WIĘCEJ
>TO W PORZĄDKU, ALE ILE RAZY MOŻNA ZADAWAĆ TE SAME PYTANIA !!!!??????

Sluchaj, nie wszyscy wszystko wiedza jak Ty. Dla Ciebie te pytania sa
w kolko te same. Ale jak pewnie zauwazyles nie zawsze sa ci sami
autorzy. Czesto tu zagladaja osoby ktore nie biora udzialu w grupie
natmiast maja taki problem, gdzie maja sie zwrocic, jezeli na tej
grupie tylu specjalistow?. Troche wyrozumialosci. Poza tym nie musisz
tego czytac.

Pozdrawiam.

< Vathar >