Re: Podkręcanie procesorów raz jeszcze.......

Autor: Bartek Nagorny (XXXbnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 19:12:30 MET

On Wed, 5 Nov 1997 01:39:45 +0100, "KEFIR" <kefir_at_union.org.pl> wrote:

>JAK WAS NIE STAĆ NA LEPSZY PROCESOR I MUSICIE SOBIE PODKRĘCIĆ NA WIĘCEJ
>TO W PORZĄDKU, ALE ILE RAZY MOŻNA ZADAWAĆ TE SAME PYTANIA !!!!??????

Tyle razy ile trzeba odpowiadac takim jak TY :( to nie jest konfa
tylko dla starych wyjadaczy, pojawiaja sie tu ciagle nowe osoby, nie
kazda z nich wie jak sciagnac stare posty, wiec sie pytaja co i jak.

Mozesz przeciez sie przezucic na inna konfe. Na pewno na
pl.comp.os.win95 nigdy sie nie powtarzaja posty w rodzaju: "NU
rozwalil mi polskie litery", albo na pl.rec.gry.komputerowe nigdy sie
nie powtarza: "jak uzyskac 99 fps w GLquake" .

Przed odpowiedzia via e-mail usun XXX z mojego adresu.
e-mail: bnagorny_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14