Re: Podkręcanie procesorów raz jeszcze.......

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 13:22:38 MET

: Czesto tu zagladaja osoby ktore nie biora udzialu w grupie
: natmiast maja taki problem, gdzie maja sie zwrocic, jezeli na tej
: grupie tylu specjalistow?.

To ja sie zapytam tych specjalistow: Jak rozpoznac podkrecony procesor ?
Chyba tylko po tym ze ma srobke od szybkosci zegara w innym polozeniu.

Specjalista Jurand twierdzi ze na 100% mamy szlifowane bo innych nie ma.
Teraz to juz pewnie nawet Intel ma szlifiernie na Tajwanie.
Podobno jesli 166 nie chce dzialac na 200 to jest szlifowana (i jej wiorki
wchodza w trybiki).
Jurand twierdzi ze 166 to jest przemalowana 133 albo nawet 120.
Ten sam autor w innym liscie stwierdza ze jego "prawdziwa" (ma chody w Intelu)
120 dziala na 250 a nawet na 300 w ktoryms liscie mu zadzialala.
To znaczy ze jak mam 166 ktore jest szlifowana 120 to mi pojdzie na 200 bez
najmniejszego ale, a nawet wiecej !

W 100% popieram utworzenie grupy pl.sf.podkrecanie.procesorow
Najlepiej moderowanej przez Juranda.

--
 Slawomir Sidor