Co na Mikołaja?

Autor: Tomasz Lisowski (stotpk_at_szczecin.top.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 11:45:09 MET

Przymierzam się do dołożenia do swojego komputera w domu karty dźwiękowej,
głośniczków, no i może joysticka. Mam komputer 486DX4/100 z 16MB RAM pod
Win95.
Interesuje mnie dobra jakość dźwięków (instrumentów), chociaż nie będę
chyba w
najblizszym czasie tworzył na nim muzyki, ale odtwarzanie płytek CD i gry
wchodzą
w rachubę.
Słyszałem, że na moim komputerze SB AWE 64 obciążyłaby zbytnio procesor. Z
drugiej
strony chciałbym mieć syntezę WaveTable, a więc coś więcej niż SB 16. Z
tego wyszło
mi, że mogłaby być to karta SB AWE 32. Nie wiem nic pewnego o klonach SB, a
od
jakiegoś czasu nie widziałem SB AWE 32 w sklepach.
Czy ktoś mógłby mi pomóc rozwiązać ten problem z prezentem na św. Mikołaja?

--
Tomasz Lisowski
e-mail: tlis_at_ikar.fiz.univ.szczecin.pl