Re: Co na Mikołaja?

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 17:32:49 MET

On 6 Nov 97 10:45:09 GMT, "Tomasz Lisowski" <stotpk_at_szczecin.top.pl>
wrote:

>Przymierzam się do dołożenia do swojego komputera w domu karty dźwiękowej,
>głośniczków, no i może joysticka. Mam komputer 486DX4/100 z 16MB RAM pod
>Win95.
>Słyszałem, że na moim komputerze SB AWE 64 obciążyłaby zbytnio procesor.

 Nie bardziej niz zwykly Blaster, chyba ze bedziesz uzywal tej
oslawionej 64 glosowej polifonii (btw. na 486 to chyba wogole moze nie
dzialac) ale z tego co piszesz nie bedziesz jej uzywal ( czy jest
wogole ktos kto na codzien to wykorzystuje ?).

>drugiej
>strony chciałbym mieć syntezę WaveTable, a więc coś więcej niż SB 16. Z
>tego wyszło
>mi, że mogłaby być to karta SB AWE 32. Nie wiem nic pewnego o klonach SB, a
>od
>jakiegoś czasu nie widziałem SB AWE 32 w sklepach.

 AWE32 to najlepsza pozycja Creativu, niestety coraz trudniejsza do
dostania, zwlaszcza w wersjii full.

>Czy ktoś mógłby mi pomóc rozwiązać ten problem z prezentem na św. Mikołaja?

O Blasterze32 nie wiem nic pewnego ale plotka mowi, ze nie warto sie w
to ladowac - pozostaje ci AWE64 Gold albo ostatecznie Value.

milosz danielewski