Re: Co na Mikołaja?

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 21:29:38 MET

> Nie bardziej niz zwykly Blaster, chyba ze bedziesz uzywal tej
> oslawionej 64 glosowej polifonii (btw. na 486 to chyba wogole moze nie
> dzialac)
nie bedzie dzialac ! Dziala tylko na ip i AMD K5 (po zainstalowaniu patcha)
  ale z tego co piszesz nie bedziesz jej uzywal ( czy jest
> wogole ktos kto na codzien to wykorzystuje ?).

 Vibra 16 z radiem + modul Wavetable

Dawno nie produkowane
> AWE32 to najlepsza pozycja Creativu, niestety coraz trudniejsza do
> dostania, zwlaszcza w wersjii full.
Ale pojawia sie coraz wiecej ogloszen typu "AWE 32 tanio sprzedam" np. 260 zl

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl